Arculatod kidolgozása

céged alapkövének letétele.

Az arculat az összes vizuális kommunikációnak a szíve, amely tükrözi vállalatod értékeit és ambícióit. Célunk egy olyan arculat kialakítása, amely világosan szól célcsoportodhoz, növelve ezzel termékeid vagy szolgáltatásaid ismertségét, vonzerejét és értékesítését.

A márkád vizuális megjelenései közül a logó az első elem, amivel az ügyfeleid találkoznak. Egy jól eltalált logó tükrözi céged identitását, egyedileg a termékeidre és szolgáltatásaidra van szabva így segít eljuttatni vállalkozásod üzenetét a célcsoportodhoz.

Elektronikus arculat
A digitális arculat kategóriába gyakorlatilag minden beletartozik, amit kifejezetten digitális eszközökre vagy platformokra tervezünk. Általában egy email aláírás, prezentációs sablon, közösségi médiás tartalom, poszt sablon vagy hírdetés sorolható ide.
Nyomtatott arculat
Hiába halad a világunk féktelenül a digitalizáció felé, a nyomtatott arculati elemek még mindig előkelő helyen szerepelnek az arculati elemek között. Megtervezzük céged brossuráját, névjegyed, borítékod, katalógusod, plakátod vagy bármilyen papír alapú igényedet.
Weboldal látványterv
Megtervezzük a weboldaladat ügyelve az arculati elemekre, a mindenkori design trendjeire és az egyre nagyobb teret hódító mobil felhasználás kívánalmaira. A design magába foglalja a vizuális megjelenést, illetve a funkciók megtervezését is.
CSOMAGOLÁS
A termék külseje azért fontos, mert leginkább ez befolyásolja a vásárlási döntések meghozatalát. A jó csomagolás a funkció és a design tökéletes kombinációja. Feladata egyrészt az, hogy eladja a terméket, másrészt hogy illeszkedjen a meglévő márkaidentitásba.
Egyéb
Az előbb említetteken túl az arculat lényegében végtelen mennyiségű vizuális elemmel bővíthető. Amennyiben autó dekorációval, bélyegzővel, adathordozóval, formaruhával vagy bármi egyéb ötlettel fordulnál hozzánk, szívesen segítünk megvalósítani!

Tekintsd át a

Munkafolyamatunk.

A jól definiált arculattervezési munkafolyamat dönti el, hogy egy projekt sikerrel jár, vagy elbukik.
Folyamatosan tökéletesítjük lépéseinket, hogy minden egyes ügyfelünk számára biztosítsuk az elvárt eredményt.

1

a feladat meghatározása

Közösen meghatározzuk, hogy mit üzen a márka, milyen vizuális jellemzőket szeretnénk elérni, azonosítjuk az elsődleges célcsoportokat és felmérjük a piac aktuális helyzetét. És azt is tisztázzuk, hol tart most a márka és hova akar eljutni a következő években?

2

Moodboard készítés

Meghatározzuk, milyen hangulatot, érzést akarunk átadni az arculattal. Egyfajta, képekből és rövid szövegekből álló, kollázst, kompozíciót készítünk. A moodboard alapján a megrendelő megfogalmazza az észrevételeit, amik alapján pontosítani tudjuk az irányokat. 

3

Arculati best practice

A moodboard mellett hasznos, ha olyan korábbi megoldásokat is figyelembe veszünk, amelyek láthatóan eredményesek. Ezek lehetnek a megrendelő számára tetsző megoldások, illetve piaci és nemzetközi jó gyakorlat is. Figyelembe véve a márka hangulatát.

4

Logó koncepciók és vizuális elemek

A fentiek alapján kezdünk bele az első logó koncepciók, illetve azok különböző key visualök tervezésének. A megrendelő elképzelésétől függően, érdemes lehet 2-3 különböző irányt is vázolnunk.

5

Arculati terv kidolgozása
A kiválasztott irányvonal mentén elkészül az arculatterv, minden grafikai leszállítandóval együtt: logó és variációi, színek, tipográfia, képkoncepció ikonok és piktogramok, illusztrációk, stb. Ha ezek is elfogadásra kerültek, utolsó lépésként összegeznünk kell az arculat használatára vonatkozó irányelveket.

6

Arculati kézikönyv elkészítése

Az arculati kézikönyv egy szabálykönyv, amely tartalmazza a céges logó, a tipográfia, a színpaletta, a fotók és az egyéb illusztrációk használatának irányelveit. Az arculati kézikönyv biztosítja, hogy minden jövőben előállított anyag, például a webdesign, a nyomtatott anyagok, az hirdetések, egységes, következetes megjelenést mutasson.

Böngészd át

Referenciáinkat.

Szoros partnerkapcsolatok kiépítésére törekszünk, így erős portfólióval rendelkezünk visszatérő ügyfelekből,
akiknek mind grafikákat, mind mozgóképeket is készítettünk. Minél többet dolgozunk együtt,
annál jobban megértjük ügyfeleink igényeit és ízléseit.

Deep Clean - Arculati kézikönyv
Imola Moments - Voucher Design
Príma Pék - Toast kenyér csomagolás tervezés
Príma Pék - Toast kenyér csomagolás tervezés
The Jumping Fox - Weboldal

Mit használunk?

eszközeink és szoftvereink.

Ügyfeleink igényeinek magas szintű kielégítése érdekében igyekszünk a munkáinkhoz szükséges eszközeinket és szoftverparkunkat a legkiválóbb szinten tartani, szükség esetén fejleszteni.

FAQ

GYAKORI KÉRDÉSEK.

Elakadtál és kérdésed lenne?
Gyakori kérdések szekciónkban segítünk megtalálni a választ a leggyakoribb arculattervezéssel kapcsolatos kérdésekre.

A munka egy sor fontos kérdéssel kezdődik, amik segítenek jobban megértenünk a céged. Mi a küldetés? Hogyan jellemeznéd pár szóban a céged? Kik az ideális ügyfeleid? Milyen érzelmet szeretnél kelteni bennük? Az online kérdőívet [ide kattintva] éred el.
Igen, azonban segíthetünk újat is létrehozni ami jobban illeszkedik a céges atmoszférátokhoz.
Ez attól függ, hogy pontosan mit kell tartalmazzon az arculati csomag. Átlagosan 3-5 hetet vesz igénybe a munka, amennyiben a tervezési fázis elején minden információ a rendelkezésre áll.
Természetesen! Szívesen megvalósítjuk minden elképzelésed.
Ez függ a kért szolgáltatásoktól, általánosságban azonban heti rendszerességgel kommunikálunk ügyfeleinkkel. Természetesen bármilyen észrevétel vagy kérdés esetén azonnal értesítünk és naprakészen tartunk, ahogy téged is erre kérünk.
Még a legszűkebb arculat esetében is el kell készíteni a logót, a színeket és a tipográfiai alapvetéseket tartalmazó dokumentumot, másnéven az arculati kézikönyvet. Ez a kézikönyv lesz a záloga annak, hogy a jövőben egységes és standard módon legyen képes a márka kommunikálni.

Készen állsz az

Arculatváltásra?

Van egy ötleted, aminek a megoldására egy professzionális digitális ügynökséget keresel,
ahol értik az igényeidet
és ahol képesek megvalósítani az elképzeléseidet?
Lépj velünk kapcsolatba, hogy együtt megvalósíthassuk őket!

Arculattervezés

Logó tervezés

Elektronikus arculat

Nyomtatott arculat

Weboldal látványterv

Csomagolás design

Videó készítés

Brand videó

Termék videó

Oktató videó

Általános Szerződési Feltételek

Adatkezelési Tájékoztató

Copyright © 2024 The Jumping Fox Creative Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva!