Warning: The magic method Preloader_Plus\Preloader_Plus::__wakeup() must have public visibility in /data/4/b/4bc55b5a-4ad2-4c5a-b5a3-8dbc764213c4/thejumpingfox.hu/web/wp-content/plugins/preloader-plus/inc/preloader-plus.php on line 94

Warning: The magic method Preloader_Plus_Pro\Preloader_Plus_Pro::__wakeup() must have public visibility in /data/4/b/4bc55b5a-4ad2-4c5a-b5a3-8dbc764213c4/thejumpingfox.hu/web/wp-content/plugins/preloader-plus/preloader-plus-pro/inc/preloader-plus-pro.php on line 59
Videó készítési kérdőív - The Jumping Fox

Segítsünk egymásnak!

Videó készítési kérdőív

Sok időt töltünk ügyfeleinkkel, hogy segítsünk, hogyan adhatjuk át legjobban mondanivalójukat. És bár igaz, hogy minden szervezet másképp szeretné elmesélni egyedi történetét, van néhány gyakori kérdés, amelyek mindenki számára hasznos, aki videót szeretne készíttetni.
Videó készítés kérdőív

1. Mi a videó célja?

A világosan meghatározott cél megvéd, hogy időt és pénzt pazarolj, továbbá elősegíti hogy a videó hatékony üzenetet közvetítsen a célközönség számára.

2. Ki a célközönség?

Ha tudjuk kinek szánjuk a videót az összes többi elem, mint a kulcsüzenetek, a stílus, a látványelemek, a zeneválasztás sokkal könnyebben definiálhatóak lesznek.

3. Mi a három kulcsüzenet, amit át szeretnél adni?

Sok cég próbálkozik mindent elmondani egy videóban, aminek az az eredménye, hogy végül nem mondanak semmi értékeset. A legegyszerűbb módja annak, hogy elkerüljük az információtöbbletet, hogy definiálunk három kulcsüzenetet, melyeket közölni szeretnénk a videódban.

4. Milyen stílusú videót szeretnél?

Több típusú videó is létezik, mint a brand/imázs videó, a termék/szolgáltatás ismertető, az oktató jellegű stb. Mindegyik más célt szolgál, ezért okosan kell eldönteni melyik videó közvetíti a legjobban kulcsüzeneteket.

5. Milyen minőségben?

A nagyobb felbontás nem mindig jobb választás. A felbontás kiválasztásakor vedd figyelembe a felhasználás és a tárolás helyét. A videó felbontása befolyásolja a videó méretét és megnöveli az utómunka idejét.

6. Mi az ideális határideje a projektnek?

Fontos, hogy már a tervezési fázisban közöljük a projekt határidejét, elkerülvén a csúszásokat és pluszköltségeket.

7. Mekkora a projekt költségkerete?

A határidőhöz hasonlóan, a projekt egyszerűsége vagy összetettsége hatással van a végső költségvetésre. Amennyiben van konkrét költségvetési keret, mindenképpen közölje velünk.

8. A videó egy stratégia vagy kampány része?

A legtöbb esetben a válasz igen. Igazítsd videód a kampány minden más darabjához (grafikai elemek, betűtípusok, színek) erősítve márkád identitását. A folytonossága rendkívül fontos, ha a videó egy nagyobb marketing kampány része.

9. Hogyan méritek a projekt eredményeit, megtérülését?

Érdemes meghatározni egy vagy több teljesítménymutatót (KPI) a videó sikerességének megállapításához. A KPI kattintási arány, webhelylátogatás vagy akár a videó megtekintésével eltöltött idő. Mindig a videó eredeti céljához válassz KPI-t.

10. Milyen érzelmet szeretnél kelteni a nézőben?

A célközönség meghatározása után el kell dönteni milyen érzelmeket / érzéseket szeretnénk kelteni bennük a videó nézése közben. A tartalomfogyasztás érzelmi reakciót vált ki, a videó és a készítője feladata, hogy ezt közvetítse.

11. Szükség van speciális vizuális elemekre?

Amennyiben a marketing kampány vagy az arculati kézikönyv megkíván bizonyos kötelezően használandó elemet, úgy ezekről fontos tájékoztatni még a projekt elején.

12. Ki fog a cég nevében beszélni?

Amennyiben a növekedés és a bevételszerzés a cél, úgy a fontosabb a „bizalmi faktor”, ami annyit jelent, hogy a vezérigazgató helyett érdemesebb egy (vagy több) alkalmazottat megbízni.

13. Ki hagyja jóvá a végső a videót?

A projekt kezdetekor fontos lefektetni kik lesznek a jóváhagyók. Ha lehetséges, próbálj meg egy személyt választani aki képviseli cégeteket, hogy ne legyenek ellentmondásos visszajelzések.

14. Hol történik a forgatás?

A forgatás helyszíne(i) gyakran az elmesélni kívánt történettől függenek, azonban előfordulhat, hogy stúdióterületre van szükség, ahol kezelhetőbb a világítás, vagy jobban kiküszöbölhető a zaj.

15. Hogyan történik a végső videó tárolása és terjesztése?

A projekt során fontos szempont annak ismerete, hogyan hozod nyilvánosságra vagy tárolod a videódat. A használt médiumok bizonyos mértékben képesek befolyásolni a végső anyag szerkesztési metódusát.

Arculattervezés

Logó tervezés

Elektronikus arculat

Nyomtatott arculat

Weboldal látványterv

Csomagolás design

Videó készítés

Brand videó

Termék videó

Oktató videó

Kapcsolat

info@thejumpingfox.hu

thejumpingfoxcreative

Általános Szerződési Feltételek

Adatkezelési Tájékoztató

Copyright © 2022 The Jumping Fox Creative Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva!