Warning: The magic method Preloader_Plus\Preloader_Plus::__wakeup() must have public visibility in /data/4/b/4bc55b5a-4ad2-4c5a-b5a3-8dbc764213c4/thejumpingfox.hu/web/wp-content/plugins/preloader-plus/inc/preloader-plus.php on line 94

Warning: The magic method Preloader_Plus_Pro\Preloader_Plus_Pro::__wakeup() must have public visibility in /data/4/b/4bc55b5a-4ad2-4c5a-b5a3-8dbc764213c4/thejumpingfox.hu/web/wp-content/plugins/preloader-plus/preloader-plus-pro/inc/preloader-plus-pro.php on line 59
Arculattervezési kérdőív - The Jumping Fox

Segítsünk egymásnak!

Arculattervezési kérdőív

Hogy segítsünk elindulni a helyes úton, megosztjuk a márkaépítéshez és logótervezéshez szükséges kérdőívünket.
Ez a kérdőív márkastratégiai folyamatunk első és fontos részét képezi, amit minden projekt megkezdése elő” megosztunk ügyfeleinkkel.

Arculattervezés kérdőív

I. Márkaértékek.

1. Mi a vállalatod küldetésnyilatkozata?

A küldetésnyilatkozat egy-két mondat arról, hogy miért jött létre a céged, mi az átfogó célja, milyen terméket vagy szolgáltatást nyújt, kik az elsődleges vásárlói vagy piaca stb.

2. Mi a termék/szolgáltatás pozicionálási nyilatkozata?

A pozicionálás a fogadott üzenet, nem az, amelyet kézbesítenek. Nem csak az a fontos, hogy mit mondasz, hanem az, hogy az információ hogyan rendeződik el az ügyfél fejében.

3. Milyen előnyei vannak a termékednek/szolgáltatásodnak?

Pénzt takarít meg ügyfeleid számára? Segít nekik növelni a ROI-t? Gondold át, hogyan segítesz pontosan a célközönségednek.

4. Mi az az öt szó, ami legjobban leírja a márkád?

Gondolj a márkád személyiségére. Hogyan írnád le öt szóban?

5. Adj meg három üzenetet, melyet a márkádnak kommunikálnia kell. Miért számít a márkád?

Ezeknek az üzeneteknek relevánsaknak kell lenniük a célközönség számára.

6. Hogyan oldja meg ügyfelei problémáit?

Ennek összegeznie kell, miért érdemes valakinek megvásárolnia a termékeid vagy szolgáltatásaid.

II. Márkatulajdonságok.

7. Az alábbi jellemzők közül melyik jellemző a márkádra?

8. Milyen színek képviselik legjobban a márkád?

9. Milyen színeket nem látnál szívesen?

10. Milyen érzelmeket vagy érzéseket szeretnél társítani márkádhoz?

11. Milyen érzelmeket vagy érzéseket nem szeretnél társítani márkádhoz?

III. Absztrakt értékek.

12. Hogyan jellemeznéd a márkádat egy barátodnak?

13. Milyen más márkák lennének a barátai?

14. Hol nyaralna a márkád?

15. Hány éves lenne?

16. Melyik színész/színésznő lenne tökéletes a márkád szerepére?

17. Milyen márkájú autó lenne?

18. Milyen állat lenne?

19. Melyik mesehős lenne?

IV. Design.

Most a márkája megjelenésével és hangulatával foglalkozunk. A következő kérdések segítenek szűkíteni vizuális preferenciáit.

20. Milyen logó típust látnád legszívesebben a márkádnál?

21. Az alábbi logó stílusok közül melyik képviseli a legjobban márkád?

22. Szerinted milyen betűtípus képviseli legjobban márkád?

Arculattervezés

Logó tervezés

Elektronikus arculat

Nyomtatott arculat

Weboldal látványterv

Csomagolás design

Videó készítés

Brand videó

Termék videó

Oktató videó

Kapcsolat

info@thejumpingfox.hu

thejumpingfoxcreative

Általános Szerződési Feltételek

Adatkezelési Tájékoztató

Copyright © 2022 The Jumping Fox Creative Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva!